Sunday, November 17, 2013

Ok Cat Part1

Assalamualaikum.. Annyeonghaseyo.. Hello!!!

Hey Buddies!!!
OkCat!!! OkCat!!! Cat Cat Cat Cat!!!!
Dalam dunia ni hanya ada satu kucing je yang Myra boleh hug dan bawa ke mana-mana.. OKCAT!!! hahahahah... ye.. saya seorang yang suka kucing tapi takut nak pegang.. kenapa?? entah tak tahu.. hahaha.. ok.. so hanya OKCAT sahaja.. Okcat? apa tu?? ok lets talk bout my precious OkCat.


My world seems so much brighter since you've come into my world. I love the quotes.. OkCat bermula dari lukisan kucing yang sering dilukis oleh CEOnya Ok Taecyeon (2PM). Dari hari ke sehari OkCat semakin mendapat tempat dalam hati Hottest (peminat 2PM) dan selalu di jadikan bahan bualan Hottest dan Taecyeon bias. Oleh kerana Okcat sudah dikenali ramai JYPE telah beberapa kali menjadikan Okcat sebagai official merchandise bagi setiap event dan konsert yang mereka jalankan.
Selain itu Okcat juga telah terpilih untuk di jadikan sticker animasi untuk para pengguna KakaoTalk. OkCat sentiasa mendapat sambutan hangat.
Oleh itu akhirnya CEO muda yang kacak lagi bergaya (haaaa.. nampak tak puji melambung gitu) Ok Taecyeon akhirnya telah melancarkan OkCat dengan rasminya pada 11 Oktober 2013. Pelbagai merchendise telah di perkenalkan. Soompi shop dan OkCat Mall.
OkCat juga telah mengadakan rangkaian online bagi peminat dan penggemar di seluruh dunia. www.okcatmall.com telah menjadi website rasmi OkCat. Barangan ekslusif OkCat boleh di dapati di
Selain itu pada 25 December 2013 ini OkCat dengan kerjasama Line akan mengadakan OkCat & OkTaecyeon Lonely Christmas Party di M Cube, Seoul Korea. Peminat boleh mendapatkan tiket di Intermark secara online dengan harga 90,000won. Yang ni Myra excited.. I hope i can make it to attend da event.. hukhukhuk.. Ya Allah tunaukanlah permintaan hambamu ini.. amin...
So ini dahulu tentang OkCat, nanti Myra sambung balik. Nak keluar sat.. byeee..

xoxo
by Myralicioush

No comments:

Post a Comment